Hoi Manon,
Wat geweldig dat je dit nu ook doet!
Ik heb je mogen leren kennen als de verloskundige van mijn eerste zoontje. Door een behoorlijke vroeggeboorte en nare nasleep heb je mij zo goed ondersteund! Je luistert, geeft raad, en moedigt aan. Daar ben ik je nog steeds dankbaar voor!
Liefs,
Denise