Ik dacht dat ik klaar was voor de bevalling, tot ik met 34 weken krampen kreeg en ineens paniek ervaarde. Ik had niet die vertrouwen die ik zou willen.
Het eerste contact met Manon voelde gelijk heel warm aan en ze begreep precies wat ik nodig had. 1,5 week later zat ik bij haar op de bank in haar mooie, rustgevende coachruimte. Manon heeft mij in 2 ochtenden alle informatie en tools gegeven die ik nodig had om nu te kunnen zeggen: Laat maar komen die bevalling. Ik heb er zin in en ik ben er klaar voor!
Wat ik zo uniek vind aan Manon is dat ze ook het stuk NLP in haar cursus verweeft.
Dank je wel lieve Manon voor alle tools en vertrouwen!!