Lieve Manon,
Ik voelde rond de eerste verjaardag van onze zoon dat er toch nog dingen niet klopte en toen heb ik jou gebeld. Ergens voelde ik aan alles dat door een bevalling die niet zo was verlopen als gehoopt, ik me niet helemaal goed kon openstellen naar mijn zoon.
Door jouw geweldige hulp en steun durf ik echt te zeggen dat alles wat er altijd al zat nu eindelijk op de goede plek ligt en ik daardoor volop inhaal wat het eerste jaar misschien even niet lukte.
Ik wil je nogmaals heel erg bedanken! Door jou voel ik me weer een beetje meer de mama die ik graag wil zijn voor mijn kindjes.