Manon heeft mij enorm goed geholpen. Ik wist dat ik "last" had van mijn bevalling maar ik wist niet dat ik daardoor ook obstakels tegen kwam in het dagelijks leven. Ik had last van gedachten die mij onbewust belemmerden. Door Manon heb ik veel (nieuwe) inzichten gekregen waardoor ik nu anders kijk naar mijn bevalling maar ook naar hoe ik ben en wil zijn als moeder. Manon heeft mij in laten zien hoe krachtig ik ben en dat heeft mij ook op een positieve manier veranderd in het moeder zijn en ook mijn kijk op mijn bevalling. Ik ben weer terug bij mezelf en daar ben ik haar heel dankbaar voor.