Lieve Manon,
Ik kwam bij jou binnen als een onherkenbare versie van mezelf. Gevuld met gevoelens van verdriet, angst, schuld, boosheid en falen.
Na een uitgebreide en fijne intake adviseerde jij met mij aan de slag te gaan middels EMDR.
Iedere keer weer zag ik tegen de behandeling op, maar door jouw manier van praten, jouw manier van zijn en de manier van behandelen ging ik iedere keer weer een stukje lichter naar huis.
Je had oog voor wie ik ben en wat ik nodig had en speelde hier steeds op in door de behandeling aan te passen en dingen toe te voegen of weg te laten waar nodig. Dit heeft mij een heel goed gevoel gegeven, dat ook ik het waard ben.
Ik ben enorm blij dat ik bij jou terecht ben gekomen, ik heb er hard aan moeten werken maar door jouw hulp en begeleiding kan ik weer zijn wie ik ben.
Ontzettend bedankt voor alles!